het prévakantiegevoel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu het prévakantiegevoel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

het prévakantiegevoel!

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

31 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Al druk bezig met de spulletjes verzamelen die ik mee wil nemen. Niet te veel natuurlijk, want een rugzak is snel vol en anders sjouw je je rot! Net nog een nieuwe camera gekocht, want ik wil natuurlijk wel heel veel foto's maken. Ik vind het wel heel spannend, alleen op reis naar zo'n ver weg land, maar dankzij de tips en tricks van een ervaren wereldreiziger en the lonely planet onder handbereik moet het lukken!
Nu maar hopen dat ik ergens in dat grote land mijn zus tegen het lijf loop; dat lijkt me een stuk gezelliger dan alleen rond te trekken:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 121000

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: