zon, zee en Indiers - Reisverslagen van Beaty - WaarBenJij.nu zon, zee en Indiers - Reisverslagen van Beaty - WaarBenJij.nu

zon, zee en Indiers

Na wat wikken en wegen, heb ik zaterdag ineens een reis geboekt, naar Goa. De ticket was zo goedkoop dat ik het niet kon laten gaan. Nu zullen we zien, of de tocht met mijn zus naar Thailand deze zomer afdoende is geweest om nu mijn eigen hachje te redden in Azië. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden en of het mee of tegenvalt, maar een ding valt alvast mee, de temperatuur en het feit dat er vast geen kerstliederen te horen zijn, geen kerstboom om op te zetten, geen pakjes onder de boom en geen 6-gangen menu gesleutel.Samengevat:Geen kerstgevoel en dat is precies wat ik zoek. Wat het allemaal wel gaat worden? Mijn cadeautje is nog ingepakt, maar naarmate ik het uit ga pakken, zal ik jullie mee laten kijken....
wordt vervolgd...
update: Ik vertrek een week later, aangezien mijn visum niet op tijd klaar was, men, ik moet straks wel heel erg ontstressen :)

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2012

back home

03 Januari 2012

bussen en muggen

01 Januari 2012

Palmen, zee en vuurwerk

31 December 2011

Over good people en afzetters

29 December 2011

Een grote Nandi
Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 120807

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: