berichtje uit Maui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu berichtje uit Maui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

berichtje uit Maui

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

04 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hi folkies,
Een berichtje uit Maui.
We zijn in een klein vliegtuigje gestapt, soort lucht bus en waren binnen een half uur op ons volgende eiland. We hebben een superdeluxeappartement met twee slaapkamers en twee badkamers…
Het stormt hier wel giga, maar je kan bij het appartement in de oceaan. Naast ons is een soort openbaar picknickterrein, waar nu een man op een ukelele speelt en de rest (nog 3 man) zingt uit volle borst mee..
Erg leuk!
Er staan daar ook wat tenten, stuk of 3, mensen kamperen daar aan het strand…
De meest rechtse kampeerder heeft wel 4 hengels uitstaan. Ik denk dat hij zijn eten zelf vangt…
Gisteren toen ik aankwam van alles geprobeerd om internet te krijgen. No way dat het wireless ging, alleen met een kabel. De eigenaresse erbij, snapte er ook niks van.
Tot ik vannacht om een uur of twee wakker werd en begreep dat de kabel er uit lag tussen de wireless en het modem
Ik mijn bed uit (was toch klaarwakker), de boel aangesloten, maar nee, nog niks. Vanmorgen alles gereset en voilà, het wonder geschiedde…draadloos internet..Kanik dit berichtje tenminste op het balkon schrijven.
Ik word hier veel te blont…
stom dat ik daar gisteren niet opkwam. We zien hier geen zonsondergangen (verkeerde kant, er zit een berg voor) maar met volle maan is het ‘s nachts prachtig, de maan over het water. Dat maakt veel goed. Vanmorgen een uur langs het strand gelopen. Je kan hier wel twee uur wandelen aan een stuk over het strand. Als ik vannacht een beetje slaap, dan wil ik daar hardlopen morgenochtend en daarna een warme duik .
Vanmiddag boodschappen voor een week ingeslagen. Kunnen we voorlopig vooruit. Net wat rauwkost gegeten met roomkaas met papaja… Je wordt gek, zo lekker is dat.
Verder nog niks, ik ga even kijken wat we morgen gaan doen.. Ik wil nog een keer terug naar Lahaina, waar ze die fantastische zonsondergangen hebben. Ik ben daar met Laura geweest Verder de Hanaweg af rijden, dat schijnt qua oceaan en watervallen adembenemend te zijn (u ziet de foto’s wel verschijnen) en verder even kijken. Het is zomaar voorbij…Smoothies maken we van sinaasappel en banaan, papaja, honingmeloen, ananas… en alles is even zoet en rijp…Echt hoor, hier wil je je leven wel blijven..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 120999

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: