de laatste dag op ohau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu de laatste dag op ohau - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

de laatste dag op ohau

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

02 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren regende het. Ben nog wel als afscheid in de oceaan geweest, maar er stond een gemene stroming. Ik was ineens zonder bodem en het kostte best wel wat inspanning om weer terug te komen. Ik ben geen waterheld, dus toen er maar uit gegaan. Wrong time waarschijnlijk en er is hier geen strandwacht..
Gisteravond had Vicki afgesproken met de vriendin van de stiefzoon van haar vriend (vat je hem?), omdat ze een boek voor haar zou meebrengen..
Hij: vroeger een begenadigd skateboarder, werkt als tafelafhaler in een mexicaans reataurant, alleen maar tattoo’s, (zelfs zijn gezicht en kale hoofd en niet de mooiste, drie keer in de gevangenis, 48, bijna kaal en hyper adhd, nog geen seconde zat hij stil en hij kon niet lopen maar schichtte zo’n beetje. Zij: 22 lang haar met pijpenkrullen, blond, geeft surfles bij een hotel en ze adoreert hem..Grappig is dat, terwijl ik echt niets bijzonders in hem zie. Maar hij is zooo lief zegt ze. Aandoenlijk.Echte liefde, tenminste van haar kant, van de zijne weet ik het nog zonet niet:)
Afijn alles werd aangesleept voor ons bij het restaurant en de baas betaalde de rekening.. Kostte ons dus alleen 20 dollar fooi.Wat ook leuk is dat mensen elkaar allemaal omhelzen als begroeting, Wel even wennen voor ons afstandelijke Hollanders, maar wel grappig.Moeten ze bij ons ook maar doen :)
Vandaag om half 11 gaan we de auto terugbrengen en dan naar het vliegveld en wachten en dan naar Maui.. Ben zo benieuwd! Maar dan slapen jullie al.
Tot
later

• 02 September 2009 - 17:59

Ilana:

Goede reis Beaty... Om half 11 slaap ik nog niet hoor... ;-) Ik zal aan je denken en hoop dat je een veilige vlucht hebt...