Terug in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu Terug in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

Terug in LA

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

12 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles


Na een hele dag vliegtuig en vliegveld terug in LA. Mijn handbagagekoffertje dat net niet in het frame paste (ze hebben de maten dramatisch verkleind), dus vet verdienen) en waarvoor ik op de heenreis 17 dollar extra moest betalen mocht van deze incheckmevrouw in Maui gewoon mee als handbagage. Niks checken oftie te groot was.
Voor de heenreis naar honolulu moesten we voor de koffer 15 dollar betalen, maar de mevrouw in Maui was zo vriendelijk om onze koffers gelijk door te labelen naar LA. Ook daar niet voor betaald. Soms heb je pech, maar nu dus geluk.
Erg gaar kwamen we aan. Michael zou ons oppikken, maar het was zo druk dat hij drie keer langs was gereden zonder te kunnen stoppen. Dat was dus lang wachten en we waren om 12 uur ‘s nachts (LA tijd) thuis.
Toen nog gegeten want honger en slecht geslapen, en daarna een rustig dagje gedaan. Vandaag heeft michael chauffeur gespeeld en mij de Koreaanse, Chinese, Japanse en Mexicaanse buurt laten zien.
In een restaurant gezeten, chinees, waar constant serveersters rondrijden met karren vol gerechtjes. Een andere manier om snel te eten. De meeste gerechten vanuit mijn visie te smerig voor woorden, maar M. vond bijvoorbeeld de kippenvoeten erg lekker (jig het zag er smerig uit. ) Ik heb wat groente genomen en een soort koude koffiedrankje, zoet met smerige bruine weke bolletjes.. Ik was blij toen hij uit was gegeten.. In ieder geval was het echt chinees eten, want geloof me, ik heb niets gezien wat me bekend voorkwam en er aten ook alleen maar chinezen. Daarna in de Mexicaanse buurt een Margarita gedronken en daarna heeft hij me op mijn verzoek in Hollywood afgezet. Wat een gekkenhuis is dat. Maar het was natuurlijk van de gekke dat ik nu al 3 keer in LA ben geweest wen nooit in Hollywood. Ook heb ik nog een paar zwerversstraten gezien. Er zijn er een paar waar ze niet worden weggejaagd. Verder niet echt sporen van crisis hier. Volgens M waren er vroeger meer zwervers. Nu dus weer terug op honk. Vick is het weekend naar haar vriendje. Ik heb haar ervan overtuigd dat ze me gerust achter kon laten. Morgen nog een keer skaten, en naar het strand, was wel leuk. En Zondag eten in een raw food restaurant…Benieuwd hoe dat voedsel er uit ziet en smaakt.
En zo gaan we langzaam naar het einde van een gedenkwaardige vakantie. Ik gooi er nog wel een paar foto’s op onder de map Los Angeles 2. Probeer dat vanavond (voor jullie nacht) nog te doen.





  • 12 September 2009 - 08:43

    Laura:

    Dat chinese eten klinkt echt te smerig. Bah wie eet er nou kippenvoeten...

  • 12 September 2009 - 20:49

    Ilana:

    Gatver!! kippenvoeten, word er onpasselijk van! :-( |Bah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 120900

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: