bijna weer naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu bijna weer naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

bijna weer naar huis

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

16 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Bijna weg

De laatste dagen zijn voorbij gerend..
Eergisteren naar het Gettymuseum geweest. Prachtige architectuur, de gebouwen dan hè. Alles is van marmer en er zijn waterpartijen en mooie tuinen om heen. De schilderijen waren minder. Veel christelijk geïnspireerde bloedige taferelen. Ik werd er op het laatst wat onpasselijk van. Gelukkig was er ook nog 1 van Gogh en een paar heusche Rembrandts. Verder bronzenbeelden, die bijna allemaal mythologisch geinspireerd waren. Ook al zo bloederig. …Die gasten waren ook niet echt lief voor elkaar.Iemand die was vastgebonden en wiens lever dagelijks dor vogels werden uitgepikt en zo. Gedver…Wat wel leuk is, is dat ik nu weet hoe je een bronzen beeld maakt. Niet dat ik daar ooit aan ga beginnen, doedelzak leren spelen is al heftig genoeg.
Gisteren nog een dagje strand gepakt en vandaag een dagje huis en zwembad. Voorwaar ook geen straf…
Dan vannacht om 3 uur plaatselijke tijd op en naar het vliegveld. Donderdag kom ik dan aan. Heb ik nog een paar dagen om van de jetlag af te komen voor ik me weer in het werkzame leven stort.
Ik hoop dat ik een paar van jullie heb kunnen vermaken met mijn wederwaardigheden. Voor mezelf is het wel grappig, want ik heb nu een heel verslag van mijn reis. De laatste foto’s staan er op. Ze zijn vanuit het museum en mijn hardlooprondje, met de bewaker aan het eind van de straat. Hij gaf me altijd erg vriendelijk een bekertje water voor de terugrenhelft.
Tot snel ziens!

• 16 September 2009 - 04:57

Ireen:

Hey Beaty

Het is nu nog hartstikke vroeg (kwart voor 6) en ga zo naar het werk, maar wilde je even laten weten dat ik genoten heb van je verhalen! Wens je een hele goede terugreis en hoop je gauw te spreken!
    Hoop dat mijn re. nu wel aankomt!!

Liefs
    Ireen

• 16 September 2009 - 04:59

Ireen:

Duhh, kwart voor 6..:-(, ik bedoel natuurlijk kwart voor 7 (ach ja, het is nog vroeg

Ireen xx

• 16 September 2009 - 09:17

Anneke:

Ook ik heb steeds met veel plezier je reisverslagen gelezen en de foto's bekeken. Soms was ik buiten aan het werk en ging ik even naar binnen om te kijken of er soms nog nieuwe berichten van je waren.

Hele goede reis terug en veel liefs, Anneke.