venice beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu venice beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

venice beach

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

13 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag weer gaan skaten op Venice Beach..Dit keer het fietspad helemaal afgereden, twee uur geskate. Ik was helemaal volmaakt gelukkig..Daarna even mee naar een vriend van Michael, die daar op een huis paste voor de eigenaar. Niet dat hij er vor niets mocht wonen, kostte nog zo’n slorgdige 1000 dollar per maand. Huizenprijzen zijn zo wie zo exorbitant hoog, ook de huren. Als je bij Venice beach in de buurt een kamer wil huren, betaal je ook al 1300 dollar. Dan deel je het huis met 2 of drie anderen die dat ook betalen.. En wij maar klagen J
Maar het is een te gekke plek, ik zou er wel willen wonen. Kunstenaars, straatartiesten, leuke winkeltjes en natuurlijk het fietspad langs het strand…Jammer dat ik het niet kan meenemen.
Thuis toch ook maar eens wat meer skatetochtjes gaan maken, neem ik me voor…
Vick heeft bedacht dat ik morgen maar naar het Paul Getty museum moet gaan. Dat ligt hier vlak naast boven op de berg. M gaat de hele dag voetbal kijken op TV want de aftrap voor het nieuwe seizoen is begonnen en duurt de hele dag. 16 wedstrijden worden volledig uitgezonden… Gelukkig maar dat ik niet hoef te kijken! Dus ik ga wel even de berg op en kijken wat er is. Zo niks, dan ben ik zo weer terug richting zwembad.
De foto’s van het strand staan in de map Los Angeles 2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 120902

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: