strandjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu strandjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

strandjes

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

01 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Nieuw verslagje.. Niet dat er veel is te melden, behalve dat het gisteren behoorlijk hard waaide. We zijn langs de kust gereden en er waren hier en daar behoorlijk hoge golven. Je mocht ook nergens het water in. Het grappige is dat van alle strandjes het meest ideale strandje voor de deur blijkt te liggen.
Het water is hier rustig, kleine golven, schaduw van twee enorme bomen, waarbij je wel uit moet kijken voor de vruchten die er uit sodemieteren. Gelukkig kan de boom slecht mikken, of misschien istie erg vriendelijk.
We dachten een paar dagen geleden dat er een zeehondje vlak voor het strand zwom. Stak af en toe zijn koppie boven water. Blijken het giga schildpadden te zijn van een meter lang…duh, lekker slim vn ons. Er zitten veel schildpadden hier aan de kust.
Die schijnen ‘s nachts op de rotsen te overnachten, dus we gaan vanavond met een zaklantaarn de rotsen op…
Linke soep natuurlijk. Verder gebeurt er niet zoveel. We zijn de laatste dag op Ohau en morgen vertrekken we naar Maui. De helft zit er al op. Vandaag dus dagje strand, ik zal er wat foto’s bij zetten.
Hoef niet zo nodig naar Pearle harbor of de fabriek van Dole, hoewel de ananassen hier buitengewoon geweldig smaken. Net zo zoet als uit blik..Men dat is behelpen met die onrijpe krengen in Nederland. Maar dat geldt ook voor de meloenen.. Jammie
Vicki is inmiddels ook smoothie verslaafd…

• 02 September 2009 - 02:57

Sangmootje:

tsja de vruchten in Nederland halen het bij lange na niet bij de (sub)tropen, hier is het ook altijd lekker meloenen en mango tijd.... kan je je helemaal klem eten... en de Guave natuurlijk, het is nu hoogseizoen voor de guave..... joepie