even relaxen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu even relaxen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

even relaxen

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

22 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi allemaal,
Even een update. Gisteren wat gelounched bij het zwembad, al werd het gaandeweg bewolkt en zelfs een paar spatten regen gehad. Erg vreemd voor augustus schijnt het.
‘s morgens wat met de zoon des huizes beach bal gespeeld, men, ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ik kon gisteravond die arm niet meer bewegen zonder toch wel erg veel au au, niet normaal. En dan denk je dat je veel sport…
Verder niet echt veel schokkends gedaan.
Vanmorgen vroeg rondje hardgelopen. Grappig dat je af en toe de door de krantenjongens achteloos neer gesmeten kranten (in plastic, dat dan weer wel) moet ontwijken. Ook leuk dat je in veel tuinen wel sinaasappel- en citroenbomen ziet. Heel veel bamboe en bananenbomen, en bloeiende bomen/struiken. Het is hier echt tropisch qua begroeiing, maar absoluut niet qua klimaat. De lucht is droog, niet vochtig. Uiteraard slaagde ik er in om vanmorgen bij mijn hardloop rondje de laatste straat naar huis niet terug te vinden. Beetje heen en weer gerend, maar ik had dus een te vroege afslag genomen. Toen ik terug was, bleek de deur ineens op slot te ziten en je komt hier niet zomaar in de tuin. Dus 10 minuten geklopt en geroepen, tot Vicki mij eindelijk hoorde.. (Het is een erg groot huis. Bleek dat Vicki de deur op slot had gedaan, niet wetende dat ik buiten was. Dat gaan we dus anders doen!
Van eventuele crisis merk je hier dus geen pest. Dit is Belair. Grote huizen, bergen, latino’s die in de tuin werken en een dag en nacht dorgaand geruis, wat niet door de bomen maar door de snelweg wordt veroorzaakt.Er staat hier ook vrijwel niets te koop.
Vanavond mag Beaty dus naar een upperclass tuinfeest, wat bij de zus van Vicky wordt gegeven… Grappig om een keer in die kringen te verkeren.Vicki is al drie dagen Indonesisch aan het koken dus dat wordt heel veel jammie, vooral omdat wij lekker vroeg zijn!
Verder heeft Vicki ook maar geregeld dat ik volgende week mee ga om mijn nagels te laten doen, want dan had ik mooie voeten voor Hawaï :)
Heb ik dat ook weer en keer meegemaakt…
Ik geef de volgende keer verslag van het feest. Ben heel benieuwd…
O ja mijn foto’s die heb ik op skydrive gezet, ik zal de link nog even sturen voor wie hem niet heeft…
https://cid-b9ea84af9a8c7afa.skydrive.live.com/browse.aspx/beaty%20in%20la?ct=photos
Jullie ook een fijn weekend en een knuf voor Ilco en,Laura en een aai voor de katten.. Ik mis jullie!

  • 22 Augustus 2009 - 19:28

    Ilana:

    Hoe is het nu met je arm? Zo te zien hou jij je conditie goed op peil! Is dat niet afzien in die hitte? Ik moest wel lachen dat Vicky jou buiten gesloten had, betere afspraken maken dus ;-)
    Veel plezier op het tuinfeest! Ben erg benieuwd... Liefs en groetjes vanuit een zonnig Jeweetwel! ;-)

  • 22 Augustus 2009 - 19:30

    Ilana:

    Oh ja!! Foto's zijn heel erg mooi!

  • 22 Augustus 2009 - 21:13

    Laura:

    Ah wij missen jou ook hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 120995

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: