een feest en wat volgt - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu een feest en wat volgt - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

een feest en wat volgt

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

25 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Joehoe, ben ik weer….

Het feest dus,, speelde zich af rond het zwembad. Er waren zo’n 70 mensen, waarvan niemand in beschonken toestand in het zwembad viel. En dat terwijl er dus 3 containers met Margarita en Mojito stonden en verder in overvloed bier en wijn verkrijgbaar was. Er was gewoon niemand dronken..
De hele tuin was verlicht en er stonden een stuk of 8 bakken met Indonesische gerechten…
Vick had als kokkin zichzelf overtroffen..
Er waren oudjes en jonkies, maar weinig er tussen in. Ook nog een ander Nederlands meisje, getrouwd met een geloof ik Italiaan, die woonde in LA. Heb me uiteindelijk wel vermaakt tot een uur of 1, toen ging dus echt het licht uit. Helaas moest ik wachten tot Vicki weg wilde en dat duurde nog wel even. Eerst ging de hashpijp rond, want hash is hier echt iets voor de upperklasse (want duur).
Haar vriend, Kent, een voormalig surfer nam ons mee naar zijn woning, een mobile home. Ik dacht dat zijn een soort stacaravans, maar daar lijken ze alleen op qua gehorigheid. Verder zijn ze net zo groot als een appartement bij ons. Al die mobile homes staan dus in een mobile home park bij elkaar, met een gemeenschappelijke fitness en zwembad en vergaderruimte
Verder veel blaffende honden à la België en gillende mensen dat die rotbeesten op moesten fucken.
‘s morgens nog een wandeling rond een meertje gemaakt (het lag in een dal met droge bergen rondom). Daarna waren de oudjes uitgeput en heb ik me onledig gehouden met mijn laptop en een boekje.
Ik had nog wel de o zo slimme opmerking gemaakt hoe het toch kon dat het huis zo koel bleef in de brandende zon..Ter verontschuldiging voor mijn stomme vraag maar aangevoerd dat ik Dutch was..
Dat was dus een verveeldagje, baal…
Overigens was Kent een erg leuke man. Ik kreeg nog een boek van hem met foto’s die hij ooit van zijn stiefzoon had gemaakt, een skateboarder, erg goed, (hij zelf was surfer) en die al voor de derde keer in jail zat wegens drugshandel of zo. Maar mooie foto’s
Zijn dochter kwam ook nog lang. Ze had zoveel ringen door haar neus dat je er een touwtje door kon doen en aan een hek vastmaken. Verder een superknap meisje, die in de brandende zon een wollen muts droeg. Je moet blijkbaar heftige dingen doen als je hier wil opvallen..
Vandaag met de auto een sightseeing toer LA gekregen. Men wat een absoluut belachelijke kastelen staan hier midden in de stad. De wijk waar de beroemde mensen wonen. Op elke straathoek kon je een kaart kopen die aangaf wie waar woonde.
Heb ik niet gedaan, je ziet toch niks achter die muren en ik ben niet zo’n beroemdheden verzamelaar. Mijn moeder zei altijd doe maar gewoon, dus ik ben niet impressed.
Geluncht in de farmersmarket. Een half overdekte markt, waar allerlei eetgelegenheden, kraampjes en winkeltjes waren. Deze was 75 jaar oud. Ze hadden ook nog een bakkerij voor honden. De gebakjes zagen er uit om in te bijten, maar waren dus voor honden. Je kon ze wel eten, maar er zat geen zout of suiker in, zei de verkoopster..Nu dus nog wat relaxen, en mijn koffer alvast inpakken voor Hawaï, want morgen wil ik naar het strand en daar skates huren.






  • 25 Augustus 2009 - 10:43

    Ilana:

    Haha, een feest met 3 containers met Margarita en Mojito en niemand die in het zwembad gevallen was laat staan dronken was? Wat een braaf volk zeg! Of was men bang voor de politie?

    Nou Beaty, zo te zien heb jij het aardig naar je zin en wens je alvast veel skateplezier en voor morgen wens ik je een veilige vlucht naar Hawaï!

    Liefs x

  • 25 Augustus 2009 - 17:13

    Anneke:

    Het is hier borreltijd geweest, en ik zit al een beetje tipsy van twee glazzen wijn achter de computer. Ik zou daar niet goed bijpassen, denk ik. Of ik zou eerst moeten oefenen.
    Leuk dat je nu naar Hawaii gaat. Ook heel leuk dat je ons op de hoogte houdt. Veel plezier, een goede vlucht en ik kijk al uit naar de foto's van Hawaii.

    xje,
    Anneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 120904

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: