back home - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu back home - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Beaty - WaarBenJij.nu

back home

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

21 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi allemaal,
even een kort berichtje.
Na een lange en voorspoedige reis aangekomen in Los Angeles. Inmiddels hebben ze hier de beschikking over vingerafdrukken van alle 10 mijn vingers, dus een keer iets crimineels uithalen zonder handschoentjes kan ik wel vergeten. De overstaptijd was niet riant, omdat je dus papiertjes moest inleveren, vingerafdrukken moest maken en je koffer van de lopende band afhalen en op een andere band moest deponeren. Na een soort metroreis van 4 haltes kwam je dan nog net op tijd op de juiste gate aan.Maar het is gelukt. In LA kwam- o verrassing - mijn koffer als derde op de band. Ik wist niet dat dat mogelijk was!
meestal is die laatst. Buiten wachtte nog een andere verrassing. Ik was bezig Vicki te bellen, wat om de een of andere reden niet ging, toen ik ineens werd aangesproken door Michael, haar zoon. Die was net aangekomen vanuit Amsterdam en Vick kon ons dus allebei tegelijk ophalen. Gelukkig kon hij zijn moeder wel bereiken!
Ik heb het tot 8 uur 's avonds Amerikaanse tijd volgehouden, en toen ging na 48 uur wakker het licht toch wel uit.
Uurtje of 12 geslapen en toen was ik weer compleet :)
Vandaag op stap geweest met Michael, naar Venice beach, erg leuk, want vicki moest koken voor een groot feest vrijdag. Had hier dus behalve een eigen kamer met eigen badkamer ook nog een leuke jonge prive chauffeur.. (laat hij het maar niet lezen )Ook Marissa, haar dochter, na 10 jaar of zo weer gezien, erg leuk!
Op een terrasje gezeten (4 drankjes 20 dollar, dus ze weten het hier ook wel, maar ja dat is dan wel de ramblas van LA, dus in die zin viel het alles mee!)
Venice heeft toch wel een hoog hippie gehalte., en een enorm groot strand, wat behoorlijk leeg is. Ook is er een graffiti muur, waar je
van gemeente wege tijd kan kopen om te spuiten. maf..
al met al heerlijk hier, tropische tuinen,grote bananenbomen, veel palmen, ik ben weer helemaal blij. De temperatuur is niet eens zo hoog, in Nederland was het warmer!
Morgen weet ik nog niet. Ga waarschijnlijk mee met Vicki naar haar zus (ze is nog niet uitgekookt) en ga daar wat chillen bij het zwembad met een paar boeken...Haar dochter woont daar ook en is overdag thuis, dus ga misschien met haar even de bergen op. Zij (die dochter) doet dat elke dag, heb ik weer een workout gehad :)
Morgen meer, ik moet geloof ik plat :)

  • 21 Augustus 2009 - 07:09

    Laura:

    Ahh klinkt super, ik ben jaloers! Geniet ervan

  • 21 Augustus 2009 - 08:42

    Sangmo:

    Klinkt goed, als een echte vakantie! hoop je foto's snel te zien.

  • 21 Augustus 2009 - 11:10

    Ilana:

    Wow!! Klinkt allemaal erg goed Beaty! Gaaf dat er tropische tuinen zijn en dat je heerlijk kan genieten van de palmen en banenenbomen... Maak je daar foto's van?

  • 21 Augustus 2009 - 15:30

    Ireen:

    Irene(Beschikbaar)zegt:
    Hey vakantieganger :-). Geweldig zeg, die foto's en je verhaaltje. Ben stikkkkk jaloers!! Geniet er maar lekker van. Zal je binnenkort ff wat uitgebreider mailen, moet zo naar een bbq.
    Kijk met plezier uit naar je volgende berichtje!!

    Liefs
    Ireen

  • 21 Augustus 2009 - 17:08

    Ilana:

    Heb je een langer mailtje gestuurd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 120979

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: