een waterval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu een waterval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

een waterval

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

30 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,
Nog even een verslag van gisteren. We zijn naar Waimea Valley geweest. Het was hier vlak bij. Een vallei die vroeger heilig was en waar de originele Hawaiianen leefden. Overblijfselen van hun hutten (de onderkant) staan er nog. Verder ook de originele planten. Ze hebben er verder een botanische tuin van gemaakt, maar wel een heel bijzondere. Met mijn liefde voor tropische tuinen kon ik er natuurlijk geen genoeg van krijgen. Het was zooo geweldig. We kregen ook nog uitleg van iemand wat je allemaal met de bladeren en vruchten van die planten en bomen kon doen. Heel interessant!
Aan het eind van de weg gloorde er een waterval, waar je kon zwemmen en onder kon s aan. Er zijn fotootjes waar ik piepklein opsta onder de waterval, dus je moet maar aannemen dat ik dat was!
Had ik nog nooit gedaan, dus weer een beleving rijker, was echt te gek en dit was maar een klein watervalletje.
Terug thuis lekker op het strand gebivakkeerd en mijn voet open gehaald aan een scherpe rots Niet dat het nou zo diep is, maar lekker was anders. En dat terwijl ik waterschoenen bij me heb. Stommigheid wordt acuut bestraft hier..
Dus vandaag even naar een farmersmarket in het dorp en o wat een straf haha weer zwemmen en naar het strand..…Bruin word ik niet zo, want geen zin in de tropenzon te zonnenbaden, lijkt me niet gezond en is trouwens veel te heet.
Heb nieuwe foto's gezet in de map hawaii op skidrive
Nu even douchen!

  • 30 Augustus 2009 - 21:14

    Ilana:

    Schitterende foto's van Hawaii!! Wat een mooie planten allemaal! Zat er kwijlend naar te kijken! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 120777

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: