Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu Aloha! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

Aloha!

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

29 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Groetjes uit o’hao
Vandaag naar het polynesisch cultureel centrum geweest… Een toegangsprijs die bij ons een pretpark nog niet durft te vragen, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :) Je kon allerlei dingen zelf uitproberen.
Er waren voorstellingen en hutten, soort openluchtmuseum. Ik heb meegedaan aan een soort speerwerpen met een bijzonder lichte in het geheel niet rechte stok en ik won een schelpen ketting, jaja, het begin van de metamorfose. Verder nog een ukelele bespeeld en een simpel hoeladansje geleerd.
Veel voorstellingen. Ben er alleen heen geweest, want Vicki vond het te duur en ze kende het natuurlijk allemaal al. Ik heb me prima geamuseerd. Heb nee gezegd tegen de fotoverkopers die me de foto’s die ze stiekem van me gemaakt hadden voor 18 dollar wilden verkopen. Per stuk dan wel te verstaan. Ik maakte snel een foto van de foto, maar dat mocht ook weer niet van de mevrouw
Ik geloof ook niet dat hij gelukt is. Ze stond ook al heel snel achter me.Gierige Dutch(wo)men
Vanavond met muggenolie op het terras gezeten. Ik zag een vallende ster, een knots, heel bijzonder
Nu even douchen, ik plak helemaal en dan in bed
Ik heb nieuwe foto's en filmpjes er op gezet, zie eerdere reisverslagen voor de link... ik heb alles er op gegooid, dus er zullen ook wel mislukte bij zitten. Dat merk je dan snel genoeg :)
Heb even geen fut om het alemaal uit te zoeken...


  • 29 Augustus 2009 - 19:44

    Ilana:

    Ehhh... ik kan helemaal geen filmpjes zien op je website... :-( Zal wel een mij liggen... komt door nicotine gebrek ;-)

  • 29 Augustus 2009 - 20:00

    Beaty:

    de filmpjes doen het idd niet. Misschien moet je ze downloaden eerst of zo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 120898

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: