Terug op Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu Terug op Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

Terug op Hawaii

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

27 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Woensdag half 8 morgens
Opgestaan om 5 uur en nu wachten op het vliegveld. We vertrekken om kwart voor 9 naar Hawaii, het is zo ver, yes! Nog even geprobeerd internet op te gaan, maar nee, moet je natuurlijk voor betalen (6 dollar op een dollar voor elke 10 minuten) dus dat doe ik natuurlijk mooi niet!
Gisteren nog skates gehuurd en heerlijk bij Venice beachlangs het strand geskate. Er ligt daar een kilometers lang fietspad, waar iedereen fietst en skate of skateboard. Een geweldige ervaring. Moest wel weer even wennen, want ik had dit jaar nog niet op de skates gestaan en mijn rem zit links en deze zit rechts. Is net zoiets als fietsen met een terugtraprem als je handremmen bent gewend. Hawaii ii drie uur vroeger, dus als we aankomen is het pas eind ochtend.. Leuk om zoveel tijd gratis te winnen, al ben je dat bij de terugreis natuurlijk zomaar kwijt.
En nu ben ik er zo maar, de north shore van ohau,. Een appartement dat er uit ziet als of het net door gewone mensen is bewoond. Het ligt zo ongeveer op het strand en ik hoor de oceaan constant binnen. Je moet gee tsunami hebben hier, bedacht ik mij… Niet te veel aan denken…Het is oog verblindend zintuigen strelend super etc. Boodschappen gedaan, even gezwommen en de zon onder zien gaan. Maar ik ben zoooo moe, ik ga eerst maar slapen. En morgen wat chillen op het strand.. Het uitzicht van het balkon is echt oceaan view. Jammer dat er muggen zijn , was flink lek gestoken tijdens het meemaken van de zonsondergang.. Er is hier geen airco, maar er zijn ook geen ramen. Er is muskietengaas met aan de andere kant wat horizontale lamellen, zodat de oceaan wind door je huis kan waaien… Die giga luxaflex kan je natuurlijk stellen. Nu mijn oren uitgepopt raken, hoor ik pas de herrie van de oceaan. Ik heb een soort slaapbank in de kamer uitgerold want no way dat ik met Vicki in een bed ga slapen…Dat lijkt me nou helemaal niks…En de oceaan is hier vrijwel vlak, nauwelijks golven. Niet spectaculair maar wel lekker warm om in te zwemmen.
De foto’s komen morgen, ik ga ff plat





  • 27 Augustus 2009 - 11:19

    Ilana:

    Arghh!!! Ik zou direct met je willen ruilen!!! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 120778

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: