Regen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu Regen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Beaty - WaarBenJij.nu

Regen!

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

07 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Regen!

Begin nu niet gelijk gemeen te grijnzen, zo van eindelijk gerechtigheid :)

Maar eerst wat anders..
Gisteren naar de overkant van de baai geweest, Kihei. Dat was mooi strand, rustige oceaan en mooie zonsondergang volgens Vicki..
Vol verwachting die kant op. Was maar een klein stukje tenslotte, kwartier rijden. Strand gevonden… De scrub kreeg je er gratis bij, men wat een storm. Het rustige zeetje had behoorlijke golven, maar gelukkig bleef het vrij lang ondiep. Niet lekker, zeker als je je lenzen in hebt.. Maar we hadden wijn mee en de zonsondergang was mooi. (Voor diegenen die nog niet doodziek van foto’s van zonsondergangen worden, kijk maar op skydrive..Er kwam nog een mevrouw langs met een papagaai op haar schouder en een oude hond, die om de een of andere manier vond dat er achter ons iets interessants was. De hond dan, maar die was ook zo ongeveer blind. Vanmorgen vroeg opgestaan om de zigzagweg naar Hana af te rijden en van het uitzicht en de watervallen te genieten. Vroeg op, want het was een lang stuk. Net toen we weggingen begon het te regenen. Is zo over, zei Vicki, buien duren hier nooit lang...Hoe verder we kwamen, hoe meer de regen in oer-Hollandse dagregen overging. Niet zo lekker als je op sandalen loopt en in je shirtje en korte broek. Bovendien verpestte de regen elk uitzicht wat er zou moeten zijn. Na een uur rijden dus maar omgedraaid. Morgen opnieuw proberen in de hoop dat het droog is. Verder is het hier aan de kust wel droog, maar bewolkt. Het strand is nu helemaal omgetoverd in camping. De mensen blijven tot en met morgen. Ze blijven ook maar hoefijzers gooien. Elke andere vorm van vermaak behalve bbq-en zal wel te inspannend zijn. Duim voor me dat het morgen droog is!