gemorste wijn en aardappels - Reisverslag uit Calangute, India van Beaty - WaarBenJij.nu gemorste wijn en aardappels - Reisverslag uit Calangute, India van Beaty - WaarBenJij.nu

gemorste wijn en aardappels

Door: Beaty

Blijf op de hoogte en volg Beaty

22 December 2011 | India, Calangute

Hallo allemaal,
Ik ben in Calangute, bij Veronica Guesthouse. De vlucht was wel weer afzien. We vertrokken later omdat er iets met de code voor het vluchtplan was. Als buurvrouw had ik een mevrouw, wat heet, een dame van het oude stempel, die toch wel aardig wat aardappels in haar keel had. De hele reis heeft ze afgegeven op de slechte service en de stewardessen, die haar toch heus met veel te weinig respect bejegenden. Ze deed me erg aan Reinouds moeder denken. Haar man was directeur van de bijenkorf geweest, dus ik heb maar met mijn twee titels gegooid. Ze had vast alleen een afgeleide status. Ze had nogal honger, dus ik deelde wat chocola met haar, maar toen ze voor zichzelf pringels kocht had ik het nakijken :). Toen ze een flesje wijn bestelde was haar glas natuurlijk lek.. God straft onmiddellijk!
Gelukkig had ik mezelf ruim voorzien van eten, dus ik had haar pringels niet nodig...
De zee en het strand zijn fantastisch. Ik ga vanmiddag maar een beetje slaap inhalen op een bedje daar. Inmiddels water en bananen gescoord. Verder zijn de mensen erg vriendelijk. In mijn kamer zit een metalen kast en een kluis, dus dat is wel handig voor als ik naar het strand wil. Voor de rest een riant uitzicht op een enorme berg rotzooi. Maar er is hier echt niets te klagen, mijn hoofd is nu al leeg – of zou dat komen omdat ik niet geslapen heb – :)
De kleuren zijn fantastisch, rode, blauwe gele en groene huizen. Mijn kamer is goud, rood en geel. Het bed is knoeperhard, Het harde matra ligt op een plank, dus ik gooi mijn speciaal voor dat doel meegenomen strandluchtbedje ertussen. Beter wat gesis als je je omdraait dan een blauw lijf!
.Kijken of ik morgen naar de markt in Mapusa kan gaan.




  • 22 December 2011 - 07:17

    Rob Emmerig:

    Hoi Beaty,
    Leuk om van je te horen. Hoop voor je dat ze pringles hebben op de markt :-).
    Ben wel een beetje jaloers op je hoor. Niet op je knoeperharde bedje maar wel op de mooie stranden die ik bij RTL voorbij zag komen. Geniet ervan! Ga nu achteraan de file aansluiten richting Amersfoort.
    Liefs, Rob

  • 22 December 2011 - 07:46

    Ireen:

    Hey Beaty! Ik zie tot m'n verrassing en verbazing dat je weer de hort op bent :-). Nou het is je gegund hoor na zo'n moeilijke periode!

    IK heb nu ook vakantie (anderhalve week :-)) en daarna mag ik meteen bikkelen begin januari omdat ik in m'n uppie het meldpunt draaiende moet zien te houden (inwerk-collega heeft dan vakantie)

    Maar eerst lekker genieten!
    JIj ook he! Bedje went o.e.g.m. vast wel ;-) of je gaat het op den duur helemaal niet meer voelen :-D.

    Liefs xxx

  • 22 December 2011 - 07:49

    Hoi Beaty:

    Ik vroeg me bij het tandenpoetsen of "waar jij nu zou zijn", nog in het vliegtuig of al gearriveerd. Ik pakte speciaal nog even de computer erbij. Fijn dat het er mooi is. Veel plezier en rust lekker uit. Ik ga stoffig worden met steen. Groetjes,
    Anneke.

  • 22 December 2011 - 09:13

    Wiebe:

    Hey sweety,

    Fijn dat je goed bent aangekomen! En meer dan 30 graden daar zag ik. Heerlijk. En vooral in de ruststand.
    Hou de de vervelende mannen op het strand van je af (zulke mooie als jij zijn ze niet gewend daar ;-))) en geniet van alles. De busrit en de markt van Mapusa bvb. Heb je Hampi nog op het verlanglijstje staan? Is helemaal top daar.
    Vanmiddag AfscheidsKerstBorrel hier. Meer dan 400 mensen eruit, sommigen emotioneel, sommigen blij, zoals ik.

    Veel plezier en geniet!

    x

    Wiebe

  • 22 December 2011 - 11:56

    Hans:

    Leuk om al zo snel wat te horen, ben wel een beetje jaloers, behalve op dat bed dan, kijk maar uit met die rug van je haha.
    Veel plezier daar xx

  • 22 December 2011 - 19:37

    Gertina:

    He Wat leuk een berichtje van je.Jeetje de reis is nog maar net begonnen en je hebt al wat mee gemaakt.
    Ik hoop dat je vaak wat schrijft leuk.
    Groetjes Gertina
    Ps en genieten he dat je goed uitrust

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beaty

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 120780

Voorgaande reizen:

06 Juli 2013 - 28 Juli 2013

Het Noorse avontuur

21 December 2011 - 05 Januari 2012

zon, zee en Indiers

19 Juni 2011 - 09 Juli 2011

the Beat goes on

19 Augustus 2009 - 17 September 2009

Ik droom door.....

Landen bezocht: